Obchodní podmínky
Všeobecné podmínky
ZÁKLADNÍ PRAVIDLA
- Objednávky zasíláme standartně na území ČR a Slovenska. Při zasílání zboží do jiného státu je nutné předem domluvit individuální přepravní podmínky.
- Odeslané objednávky považujeme za závazné.
- Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s obchodními podmínkami a reklamačním řádem elektronického obchodu SportProTebe.cz.
- V případě nepřevzetí a nezaplacení objednaného zboží spotřebitelem je dodavatel oprávněn požadovat po spotřebiteli úhradu poštovného a balného ve výši 130 Kč.
- Po provedení objednávky Vám bude na uvedenou e-mailovou adresu zasláno potvrzení o přijetí objednávky a celkový souhrn objednaného zboží.
- Daňový doklad obdržíte spolu se zásilkou.
ZÁRUKA
- Na zboží objednané v elektronickém obchodě SportProTebe.cz poskytujeme záruku minimálně 2 roky za podmínek dle platných zákonů.
- Záruka vrácení peněz - viz. Reklamační řád.
PODMÍNKY VÝMĚNY ZBOŽÍ
- Pokud si budete přát, vyměníme Vám zboží za jinou velikost, barvu a pokud to bude možné, také jiný typ.
- Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje (včetně informačních visaček).
- Zákazník hradí doručení na naši adresu dopravní náklady nového zboží hradíme my, zboží bude expedováno ve lhůtě uvedené u vybraného druhu zboží.
ZASÍLANÍ INFORMACÍ O AKCÍCH
- Našim registrovaným zakazníkům zasíláme informační emaily o chystaných akcích a novinkách, ze kterého se lze kdykoliv odhlásit.
ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ
- Jestliže bezprostředně po obdržení zboží zjistíte, že Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez uvedení důvodu vrátit a nejpozději do 30-ti dnů Vám budou za vrácené zboží zaslány peníze zpět.
- Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje (včetně informačních visaček).
- Zákazník musí odeslat zásilku nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží.
- Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové složenky.
- Zákazníkovi jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato!
- Peníze za vrácené zboží Vám zašleme na bankovní účet, proto nám nezapomeňte sdělit číslo účtu na který chcete finanční prostředky poukázat.
DOPRAVA ZBOŽÍ A ZPŮSOB PLATBY ČR
Rychlost doručení nelze chápat jako dobu, za jak dlouho obdržíte zásilku od objednání. Jedná se o čas, který potřebuje přepravní společnost k doručení zásilky. Balné neůčtujeme!
Po odeslání závazné objednávky bude na Vámi uvedenou e-mailovou adresu potvrzeno přijetí této objednávky s číslem Vaší objednávky. Toto číslo uvádějte při případném dalším kontaktu. Objednané zboží se snažíme expedovat dle lhůt uvedených u zboží. Ceník přepravy je dle typu a vždy před potvrzením objednávky si zákazník vybere vhodný typ.
V případě, že objednané zboží nebude možné dodat z důvodů vyprodání zásob nebo se bude jednat o úzce specifikovanou objednávku, může být dodací lhůta delší, než je uváděna, případně může být objednávka stornována. O této skutečnosti budete včas informováni telefonicky nebo e-mailem.
Provozovatel sportovního obchodu sportprotebe.cz je:
Li-ning, Česká republika, s.r.o.
U Svitavy 1077/2 618 00
618 00 Brno
IČ:03369676
DIČ:CZ03369676
OCHRANA OSOBNÍCH DAT
- Vaše osobní data jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům, s výjimkou partnerů zajišťujících platební styk případně dopravu, např. banky, Česká pošta, to však vždy pouze v rámci jedné konkrétní platby s využitím těchto služeb
- Neprodáváme, nepronajímáme ani jinak neposkytujeme vaše data žádné třetí straně. Vážíme si vaší důvěry a chráníme vaše soukromá data před zneužitím.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
- Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady.
- Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu buď e-mailem, telefonicky nebo písemně na adresu provozovatele. Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny.
- Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Dále je nutné, aby kupující v případě že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího. Informace o průběhu reklamace jsou zasílány formou e-mailových zpráv na adresu uvedenou kupujícím, případně na poštovní adresu uvedenou na faktuře reklamovaného zboží (Příjemce). V případě, že kupující požaduje zasílání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci.
- V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se v případě reklamace domáhat, zejména aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové anebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
- Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání a neodborné montáže produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Reklamace zasílejte prosím na adresu provozovny: Prodejna sportprotebe.cz, Tuřanka 55, Brno 627 00.